Induction day

Åh jag hade skrivit värsta långa inlägget om dagen men så stängde appen av sig och det försvann. Typiskt. 

Idag har jag i alla fall varit på introduktionsdag på Goldsmiths. Vi är ca 20 personer i mitt program och sammanlagt ca 80 pers inom själva avdelning, IMS. 
Jag träffade en jättetrevlig italiensk tjej och två väldigt pratglada tjejer från Nordirland. Det var lite svårt att förstå ibland när de drog upp speeden men det vänjer man sig nog vid. 
En kille från Ryssland hjälpte mig när det strulade vid min registrering och en tjej från Indien berättade om sin senaste master inom kemi på sån där söt indisk brytning man inbland kan stöta på när man ringer efter teknisk support. 

Dagen avslutades med vin och tilltugg och mingel med professorerna och de andra studenterna inom IMS på takterrassen. Här får ni lite suddiga bilder på utsikten, första gången jag ser Londons "skyline"






Kommentarer
Postat av: ma

Åh så roligt att läsa din blogg igen! Lycka till m studierna det här året, det kommer att gå galant! Ta vara på varje sekund, även de ev jobbiga😜. Love u😘

2013-10-06 @ 09:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0