I Köping

Igår flög jag hem för idag begravde vi farfar. 
Det var en fin begravning tycker jag. Min kusin Mattias talade så fint och jag tycker att det var så starkt gjort av honom, blir mer personligt än när det står nån främmande präst där som inte ens kände farfar. 
Tänkte lite extra mycket på Martin idag också, hur hans begravning lixom kändes så fel. Det är så mycket lättare att ta farväl av en äldre människa som har fått leva sitt liv. 

Hela släkten på pappas sida var här idag. Väldigt trevligt att träffa dom allihop. Och mysigast såklart att få träffa alla små kottarna, dom är så söta, Kalle, Alfred och Viggo. 

Hur underbar är inte en sån här lite? Jag längtar lite tills man får en egen faktiskt:)
Stilig liten kille!
Kusiner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0