Windows 8

Min nya dator har Windows 8. Är det nån mer som har "drabbats" av detta? Skulle bara vilja veta hur man gör för att slippa svischas till start sidan hela tiden när jag lixom mind my own business och för musen till nånting man ska klicka på utan avsikt att ta sig till start? Jag menar man måste väl få dra från vänster till höger utan att behöva hamna på start?
Och hade jag velat ha en massa appar hade jag väl köpt en ipad...
Haha känner mig som hon från dalarna som ringer in till nattradion och klagar: "dyrare och dyrare blir allting jämt och sämre och sämre och sämre... Lägg av med de här nymodigheterna och försök att fixa det som är gammalt först!"


Kommentarer
Postat av: ma

HA haaa!
Synd bara att det gör så FÖRBANNAT JÄVLA SKITONT att skratta. Jag har haft sönder ngt vid revbenen på min hö sida och det mesta gör ont, typ hosta, hicka, skratta, gå, nysa, andas....och jävla förbannat långvarigt verkar det vara (du förstår att jag "härmar kvinnan" med svordomarna hoppas jag) PUSS

2013-10-27 @ 09:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0