Richmond park

I söndags tog jag och Astrid en lång promenad i Richmond Park. Det är nog den finaste parken jag har varit i hittills, och den kryllade av rådjur, hjortar, renar, vilken av dom det nu är (deer?). 
Dom var stora och ståtliga och hade stora horn i alla fall. 
Här ligger en och chillar.

Och här står jag och chillar. 


Fint va?

Och det var så varmt och fint väder men jag åkte på en dunderförkylning efter det tyvärr. Har varit febrig och snorig och hostig, men var ju tvungen att pallra mig till skolan måndag och tisdag i alla fall. När man bara har lektion två dagar i veckan vill man gärna inte missa nåt. 

Så idag har jag tagit det riktigt lugnt, knappt rört nånting, bara suttit och pluggat. Okej, jag har tittat på ett par how I met your mother avsnitt och piffat till naglarna också. Och pimplat te med riven ingefära i. Mums! 
Snygga va? :)

Det skönaste med att va sjuk nu för tiden är att man inte behöver oroa sig för missad träning. Coach Oliver hade en teori som lyder som så att kan man gå på lektion när man är sjuk kan man också träna. Bull shit. 
Tur att jag bara var sjuk typ en gång om året, eller knappt det, under min fyra år i Florida! Tänk vad lite extra D-vitamin kan göra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0