OP träff

Vår lilla "klassträff" i Shoreditch var jättetrevlig! Av ca 20 pers i klassen var vi 7 som slöt upp, många bangade för att de bor utanför London eller satt fortfarande och skrev på vår första uppsats som skulle va inlämnad idag. Men vi som var där hade det jättetrevligt. 
Vi satt på en uteservering till en pub först och bara snackade skit, och helt random kom två killar från IMS (institute of management studies, avdelningen vi tillhör på skolan) förbi, dom bodde i området, så dom anslöt sig till vår lilla skara. 
Sen gick vi vidare till en klubb men jag och en annan tjej var tvungna att ta ut lite pengar och när vi kom tillbaka till kön 5min senare var den jättelång så hon och jag gick till en pub istället och så mötte vi upp de andra lite senare och vi tog alla sällskap till Liverpool street vartifrån var och en åkte hem till sitt. 
Överlag en väldigt trevlig kväll!
Killen i mitten är från Wyoming (tror jag det var) och simmade tre av åren så vi hade lite gemensamma college simnings erfarenheter, lite random sådär. 

Resten av veckan blir plugg plugg plugg. Och en liten träff med Fia:)
Jag tyckte att jag hade mkt plugg förra året, det kan inte ens mäta sig med det här året... Men det är bara att bita ihop, sista året i skolan ju! 20år i rad tycker jag räcker!


Kommentarer
Postat av: ma

20 år verkar vara ngt du har "fastnat för" att hålla på med, vad det nu än må vara som du gör!!!
Bra inställning iaf, KÖR HÅRT gumman, det där klarar du galant :-)) ! Puss på dig

2013-10-22 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0