Höst

Tusan också, nu börjar det bli lite kyligt. Börjar kännas i lägenheten också. Vi har ju inte satt på värmen än, och vi ska försöka hålla ut lite längre. 
Dagens "student i London tips": ju mer du fryser desto billigare blir räkningen!
Än är det okej om man kör lager-på-lager klädsel. Mina duntofflor är guld värda!
Guld!!

Skolan är slut för den här veckan (lektioner på måndagar och tisdagar bara) men imorgon ska jag möta upp Federica och vi ska jobba på vår Training and Development uppsats. Jg är klar med första draftet och ska finslipa på min och hjälpa Federica med hennes, hon har aldrig skrivit en uppsats (!), i Italien kör man stenhårt på muntliga prov.. Skulle nog säga att jag föredrar uppsatser! 

Till helgen ska vi möta upp hela klassen (eller dom som vill komma i alla fall) på nån pub i Shoreditch för några drinkar och lära känna varandra lite bättre, så det ska bli kul! 

Nä, nu ska jag krypa under en filt och se på film och käka mango!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0