Senate house

Imorgon har jag en date i senate house!
Det du! Hur flashigt och VIP låter inte det?!

Men det är det inte. Senate house är ett stort bibliotek och jag ska möta upp några klasskompisar där för att kötta på med nästa uppsats! Jag siktar på att bli klar på söndag, det kommer bli tufft men det är bara att bita ihop och offra all tid. 
Alla universitetsstudenter kan registrera sig på senate house och då får man tillgång till typ alla publicerade journal articles sägs det. Så det är därför vi ska dit. 

Imorse var jag för övrigt i skolan extra tidigt. Först in i klassrummet med typ 25 minuter till godo!
Bara därför blir lektionen inställd. Typiskt. 
Så vi brainstormade lite uppsatsstruktur, pluggnördar som vi är:)




Kommentarer
Postat av: ma

Imponerande målinriktning du har gumman!!
KEEP ON!
1,5 v kvar nu så skall du slappa lite m oss:-))
PUSS

2013-11-17 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0