Herr mus vart håller du hus?

Ingen framgång med råttfällorna än. Kanske gillar herr mus inte jordnötssmör, eller så såg han fällorna och stack. 

Anyways, har fått tillbaka plugglusten och skrivit klart den första organisational behavior and health uppsatsen och påbörjat den andra training and development uppsatsen och när den är klara är det bara en till uppsats i OBH och sen en statistikuppgift kvar innan jullov!!
Och lite finslip på dissertation upplägget. 
Men innan dess i slutet av november så kommer mamma och pappa hit och hälsar på!! :) 
Och vi ska göra en massa kul så då måste jag ju ha skrivit klart alla mina uppsatser så att jag slipper tänka på det då! Så nu är det råplugg i några veckor men det ska nog gå bra!

Jag snodde den här bilden från Antonia, vår skola är ganska så höstfin tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0