Syrrans examen

Börjar bli klar med mitt andra draft av min dissertation, jag hoppas att den kan vara färdigställd och inskickad den här veckan. Det skulle vara så himla skönt att bara kunna fokusera på sluttentorna nu.

Igår var det min systers examen! Eftersom jag inte kan vara på plats i New York så kollade jag på deras live cast på datan, så jag fick se henne gå över scenen i alla fall:)
Hon är så jäkla duktig så hon har blivit invald till en massa honor societies, jag är så stolt!
Nu är vi två med en B.A i psykologi i familjen:)

Och till dig med trötta tummar. Du får nog allt avslöja vem du är först.


Kommentarer
Postat av: Frida

OMG JONNA! Har du en stalker?!!?

2013-05-24 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0