Freudian slip?

Idag fick jag mina tre nya pandoraberlocker som jag beställde för mina födelsedagspengar jag fick av mina mostrar! En Big Ben för min tid här i London, en Uggla för min tid i Florida eftersom vi var FAU Owls och en Stjärna för min finaste vän Martin. Fina  va?
 
Idag har jag också skickat in min poster för print i A1 storlek för vår presentation på onsdag!
Efter fyra draft så pallade jag inte mer så jag hoppas att alla professorer tycker att den är fin och full med trevlig information. Poster presentationen är 30% av vårt dissertation betyg som är värt dubbelt så många poäng som en av de vanliga kurserna vi läser.
Jag har suttit med grafer hit och figurer dit och ändrat heading på y- och x-axlar i flera dagar. Jag nådde just en punkt då jag kom på mig själv med att namnge en graf:
"Overall motivation and sex"
Först fortsatte jag bara skriva men hajade till lite, typ vänta nu; det här blir ju en helt annan studie än vad jag håller på med!
Tur att jag kom på mig själv och kunde ändra det till "Sex difference on overall motivation"! Tänk att ett ord placerat på olika ställen kan betyda helt olika saker..
Haha, ja jag vet det kanske inte låter så roligt, men Astrid och jag fick oss ett gott skratt i alla fall! 
Jag tog det som ett tecken på att det kanske är dax att kolla på ett Big Bang avsnitt och sen fortsätta pluggandet imorgon.
 
God Natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Trotta Tummar

Fina Pandoras Jonna! Tyckte forsta titeln lat mer intressant, haha! Ha en bra dag!

2013-05-14 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0