Födelsedagsfirande och examen

I fredags fyllde Astrid år plus att det var hennes examen för hennes förra masterprogram (ja hon läser två) så vi gick till en klubb i Putney och mötte upp hennes Imperial vänner. Det var en jättetrevlig kväll med en massa dans. Kom hem runt halv fyra tror jag så lördagen gick inte i så många knop. Mest film och tupplurer..
Idag har jag tagit tag i pluggandet igen. Har fått tillbaka feedback från min supervisor så jag vet vad som ska förändras/förbättras.

Ikväll blir det nog en bio med Astrid och Sam och ännu mer plugg nästa vecka! Poster presentationen närmar sig, då ska vi presentera vår dissertation inför alla professorerna! Läskigt!

Annars så har det varit kanonväder här i London! Och det är så fint med alla rosa träd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0