Draft 1 done

Sådär ja! Då var första draftet inskickat. Flera veckor innan deadline vilket känns skönt. Då har jag tid att bättra på det när jag får tillbaka feedback av min supervisor och plugga inför slutproven.

Annars så började jag dagen med en solig promenad längs med floden, jättehärligt! Sen körde jag utmaningen, men bara 400 repetitioner (skippade två övningar för jag tror att jag överansträngde handleden sist jag körde dom). Inte direkt någon förbättring av tiden heller, fan så jobbig den är! Men vad hade det gett om det var lätt?

Här kommer lite soliga bilder från Themsen! Hoppas ni har haft en trevlig Valborg!


Kommentarer
Postat av: Trotta Tummar

Grattis Jonna, bra jobbat! Trevlig helg!

2013-05-03 @ 16:09:30
Postat av: ma

Ser fram emot att få lite pep o push med den där mördarappen när du kommer hem i sommar! :-)))
Puss på dig o lycka till med ditt pluggande!

2013-05-05 @ 07:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0