Jonas har varit här!

Om en månad måste vi flytta ut och vi har fortfarande inte signat för ett nytt place än. Framtid som hemlös?
Huset finns fortfarande på marknaden men än en gång sätter den tredje personen käppar i hjulet. Och det här är den tredje "tredje personen" som har kollat på huset. Hon gillade huset och området men ville inte signa för att hon inte får plats att ställa sin cykel inomhus.. Asså hallå?
Jag blir lite trött.
det känns som att det bara är jag och Astrid som är vettiga här.
Äsch, jag får leta reda på prins Harry nu så att jag kan flytta in på Buckingham Palace, där får nog Astrid rum också, finns ju några rum.
Men hon som vill ha cykeln inomhus, hon får fortsätta leta. Nån skitig cykel vill jag inte ha inomhus på slottet!

Det känns som att helgen bara svischade förbi! Jonas var här och hälsade på så vi har varit överallt i hela London känns det som! Vi har hunnit med massor, med trötta ben som bieffekt.
Det enda vi misslyckades med var vår första aktivitet som skulle ha varit the rain room i Barbican. Ett rum som det regnar i förutom på just den platsen man står på. Man kan alltså springa genom regnet utan att bli blöt! Coolt va?
Vi var där en timme innan det öppnade och kön var redan ganska rejäl. En timme efter öppning så meddelades vi att det var ca 3,5h kvar. Så då drog vi.
Annars var resten av helgen en success!

Idag har jag varit en sväng på gymmet och så har jag simmat lite. Bara två veckor kvar till masters SM nu. Men jag har ju toppat i ett år nu typ, så det ska nog gå bra:)

Här kommer lite bilder från Jonas & Jonna helgen!
Vi är vid milleniumbron (den som dödsätarna har sönder i Harry Potter), den blå dörren i Notting Hill, Buckingham Palace, uppe på Tower Bridge, st Pauls, åt cupcakes i covent garden och självklart var vi vid Big Ben också och Camden marknaden. Och en massa annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0