Stadshusprov

Åh kan inte de här proven bara vara över nu! (jobbigt att de inte ens har börjat)
Det är inte bra för min hjärna att veta hur den fungerar, får bara huvudvärk. 
Bara en dags plugg till sen tametusan är det över. Bara jag inte failar.... Men det tänker jag inte. Plus fick ju ganska bra på det först provet så det borde gå vägen. Sen har jag 2,5 dagar på mig att tokplugga alla personlighets och intelligensteorier och efter provet på måndag så kommer 80% av all plugg press vara över för då är det bara FRM provet kvar och det är open book (thank god).

Fick precis veta att vi inte skriver våra prov på skolan, utan i Ealing Town Hall!
Känns lite udda, skriva prov i stadshuset typ. Fancy va? 
 
Idag har jag inte pluggat hela dagen som alla andra dagar. Jag var in till skolan och var med när alla som tar examen efter de här slutproven hade sina poster presentations på deras dissertation. Ganska intressant. Skönt att få se hur det går till så att jag vet inför i maj då jag ska ha min presentation. 

Nej ett sista dyk in i hjärnan igen innan det får bli ett Grey's Anatomy avsnitt. Det är ju också som att plugga, typ, när de opererar en massa i hjärnan kan jag ju hänga med i jargongen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0