Brain and Behaviour exam - check!

Ett prov ur världen! Över till nästa!
Provet kändes helt okej, så jag hoppas att jag klarade det!

Precis innan provet fick jag mail från London Metropolitan University som sa att jag har blivit antagen till deras program, bara jag får ackreditering från brittiska psykologiförbundet, vilket jag får när jag har gått klart det här programmet jag går nu. Wihiooo!
Men jag har ansökt till fler skolor så vi får se vart jag hamnar.

När jag skrev provet kändes det som att jag var med i en Harry Potter film. Det var lixom inte ett vanligt klassrum i skolan utan en gigantisk sal i Town Hall. Eller vad tycker ni? Är det bara min Potter-nördighet som kickade in?


Kommentarer
Postat av: Malin

Helt klart mycket Potter-likt Jonna!:) Lycka till o kötta på sista provet nu också!

2013-01-24 @ 03:26:18
URL: http://hedbergmalin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0