Det syns på lacken

Kom precis hem från gymmet och hittade två polacker på toan.
De ska laga våran dusch. 
Vi har sagt till vår agent som sköter det här stället att vi ska flytta ut så nu ska hon fixa allt som vi har klagat på för att få oss att stanna, men det är lixom too little too late. Vi vill inte bo kvar i det här mögelhuset längre. Och det har lixom inte hänt nånting fast vi har sagt från typ första veckan här att duschen läcker och att det är så mycket mögel i Astrids rum att hon har blivit sjuk.
Vi var och kollade på ett hus i helgen och både jag och Astrid älskade det. Det var jättefräscht och nyrenoverat och ljust och fint, och till och med billigare än den här skit hålan!
Tyvärr tycker fransyskan att det är för dåliga föbindelser... Skulle ta henne max 15min längre att ta sig till skolan men hon vägrar kompromissa. Bra förbindelser är hennes prio ett och fräscht och mögelfritt vår prio ett.
Hur ska det här gå?
 
Anyways, yogan ja. Jag gillade det inte. Fan. Hur ska jag nu bli smidigare? 
Nej nu ska jag nog laga lite lunch och sen gå till starbucks eller nåt sånt och försöka plugga lite. Här får man ju ingen ro med allt Polen snack och borrmaskiner överallt..
Hoppas att "oops" inte betyder samma sak på polska? För det har jag hört några gånger nu. 
 
Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0