Intervjun avklarad

Just klar med intervjun med Goldsmiths.
Jag tyckte att det gick ganska bra.
Hon sa att jag skulle få svar om några dagar. Hoppas, hoppas jag kommer in!
 
Nu sitter jag och kör lite olika analyser på min dissertation. Fan vad mycket non significant resultat jag får, känns lite halvtråkigt. Men, men who cares, på den här nivån behöver man inte få fram ett significant resultat så det är bara att köra på. Fast det är klart att det skulle ju ha suttit fint med ett p<.005 på nån grej..
 
Igår lämnade jag av en bil på verkstaden och tänkte att jag skulle ta en lite längre prommenad hem. Slutade på 12km och tog sin lilla tid. Och ont i benen fick jag också och idag har jag träningsvärk! Så jäkla klen man känner sig.. Har ju i och för sig alltid varit klen i benen, tog typ mer i bänkpress än i squats när jag simmade.. Så när jag lämnade av den andra bilen idag så blev det bara en kort prommis.
 
I helgen ska jag fira Elin som också fyller 25 och nästa vecka åker jag tillbaka till London och Mickis kommer och hälsar på över valborg, så det ska bli trevligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0