Intervju

Jag hade nyss en intervju med Kingston University som gick väldigt bra! Programledaren tyckte att jag skulle bli ett bra tillskott till programmet och hon skulle rekommendera mig till intagningsmänniskorna (admission, kommer inte på den svenska översättningen).
Så det känns bra, det är inte mitt förstahandsval men en bättre skola än Metropolitan som jag fick antagningsbesked från redan i december.
Goldsmiths är mitt förstahandsval och den intervjun har jg nästa vecka, håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Malin

Lovar att hålla båda tummarna!

2013-04-08 @ 08:01:50
URL: http://grejenarden.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur gick det med Goldsmiths? *trotta tummar*

2013-04-10 @ 15:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0