Dagens

Mötte Fia vid Holland park station kl 10 och solen strålade och allt var gött. Vi promenerade till Notting Hill där jag smet in på en bank och uppdaterade min adress innan vi hittade ett trevligt starbucks där vi parkerade oss och intog paninifrukost och kaffe och satte igång med plugget.
Typ 6 timmar senare så kände vi att det fick vara nog. Borde kanske döpa om våra pluggdejter till pluggmarathon istället. Men det är mysigt och jag får ganska mycket gjort och trevlig kvalitetstid med Fia.
Solen sken på vägen hem också men det är ingen vårtemperatur än tyvärr.

Imorgon ska jag på ett student rep möte så måste åka in till Uni ett par timmar.
I övrigt så stortrivs Astrid och jag i vår nya lägenhet, den är så fin och fräsch!
Jag var på Ikea igår och kollade på en soffa som vi ska beställa hem, var tvungen att mäta förpackningen så att vi är säkra på att den kommer in genom dörren, vore ju tråkigt annars.
Lite bilder kommer kanske senare när vi har fått lite mer möbler:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0