Blogg torka

Ursäkta den lilla bloggtorkan. Den beror på att jag har studiemaraton med mig själv här hemma i Köping. Kan säga att det inte är lika trevligt som när Fia och jag pluggar tillsammans.
Jag är hemma på sping break och är inne på tredje raka maratondagen idag. Jag har klämt ut sådär en 12 sidig thematic analysis hittills. Är snart klar med den här, bara lite diskussion och reflektion kvar. Sen ska jag ta tag i min dissertation, behöver skicka in ett första draft till min supervisor snart.
Kul lov va? Men det är skönt att vara hemma:)

Innan maratonpluggandet drog igång så hängde jag med mamma och faster Karina till gymmet. Skönt att skaffa sig lite träningsvärk, och ge lite åt dom också;)

Igår tog jag en pluggpaus och klättrade upp på vinden för att leta fram ett sofföverdrag till vår framtida soffa i London. Kallt och mörkt var det där uppe och jag kände mig som Harry Potter med hans lysande trollstav när jag gick omkring där och letade, lumos! Lixom...
Fast om jag va Harry så skulle jag använda en sån där "hämta hit" trollformel för jag är verkligen sämst på att leta!

Ps! Jag hade kollat fel, goldsmith intervjun är inte förrän nästa vecka, sorry! Hoppas du orkar hålla tummarna lite längre:)


Kommentarer
Postat av: May-Len

Inte så dumt att va' hemma i Köping mellan varven.

2013-04-12 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0