25!

Ja så gammal har man blivit nu. Fick ändå visa leg när jag köpte en lott på ICA, jag får fan alltid visa leg överallt. Förutom när jag handlar på systemet och står i Ingers kö, men det är ju bara för att hon känner mig...

Födelsedagen var jättemysig med lite släktingar på fika och kurragömma med sysslingarna.
På lördagen kom några gamla simmarkompisar över på middag! Grillpremiär! Jättesmaskigt!

Men nu är det roliga över, sitter och tråcklar med min dissertation. Typ 5000 ord kvar, yay...

Här kommer lite bilder! Jag fick bland annat två jättefina armband! Och två fina berlocker till pandoraarmbandet av Jonas


Kommentarer
Postat av: Ont i tummarna

Grattis and welcome back to England! Lycka till med intervjun!!

2013-04-16 @ 01:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0