Sunday funday?

Plugg plugg plugg. Har terminens första prov på torsdag! Brain and behavior är det som kunskaperna ska testas i. Inte nåt favoritämne direkt men ska pressa in så många hjärndelar, dess funktioner och hormoner som möjligt nu.

Men man kan ju inte plugga hela dagen så i går kväll såg vi Argo på bio. Mycket bra film som jag kan rekommendera. Regisserad av Ben Affleck, handlar om amerikaner som blir fast på ambassaden i Iran på 70-talet och hur de ska försöka få hem dem. Baserad på en verklig händelse. Se den!
Och imorse åkte jag och Claire till IKEA för Claire behövde köpa ett varmare täcke. Själv gjorde jag det omöjliga och köpte INGENTING!
Fast sen shoppade jag loss i food market och köpte pepparkaksdeg, julmust, prinskorv och lax! Så nu är frysen full:)

Nej tillbaka till böckerna nån timma innan X Factor börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0