Softly, deftly music shall caress you. Hear it, feel it secretly poseess you

Fantomen på operan var en riktigt mäktig musikal! Otroliga röster och väldigt bra musik! Men jag saknade självklart Peter, hade varit grymt att se honom som fantomen..

Min idé för projektet var lite för komplicerad för att genomföras på bara ett år så jag ska tänka om lite och utgå från vad man kan göra med studenterna på skolan istället. Lite stressad nu för research proposal och ethic form ska vara inlämnat nästa vecka. Så det blir en massa plugg nu i helgen och nästa vecka.

Men nu är jag påväg och ska möta upp Jennie i Notting Hill. Har inte varit där än så det ska bli kul. Kanske ska försöka hitta den blåa dörren från filmen, om den finns kvar.

Här är bild på ljuskronan inne i teatern och jag och Jennie utanför:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0