Maslow and the humanist movement

Har pluggat så sjukt mycket de senaste dagarna. Gjorde klart min grupparbetsrapport några dagar i förtid så det var skönt i alla fall, och nu har jag kommit en bra bit på Individual Differences uppsatsen som ska vara klar den 17 dec. Jag vill bli klar med den tidigt så att jag kan fokusera på assessment 2 i Further Research Methods (FRM) för den ska varaa klar sista dan på lovet och jag vill helst inte behöva jobba med den under lovet, då vill jag fokusera på min dissertation.
Har fått några arbetspass över julen, bland annat kl 13 den 23/12 till kl 13 den 24/12, min första nattjour.. Hinner hem till Kalle Anka i alla fall, men vi fick flytta julaftons frukosten med dopp i gryan till den 25. Dopp i grytan är ju världens godaste och man äter det bara en gång om året, så finns inte en chans att jag skulle missa det! Då skulle jag nog vara bitter i ett helt år tror jag.
No one messes with my dopp i grytan!:)
Men nu har man ju nånting att se fram emot den 25e som annars är världens ruttnaste dag då det är ett helt år kvar till nästa julafton! Och man bara ligger där och jäser för att man har ätit för mycket julmat.. 
 
Nu har jag fått in rutin på gymmet också så det är skönt. Jag går på olika fitness klasser mån-tis-ons och idag fick jag även hem baddräkten jag beställde så nu ska jag simma lite också efter varje pass. Ska göra nånting på lördagar också tror jag, kanske springa lite.

Claire tipsade mig om serien The Killing, en dansk kriminalserie så jag har plöjt igenom första säsongen av den också, riktigt bra fakiskt! Nästan lika bra som Bron, som jag har hört att det kommer en ny säsong av snart!
 
Nej nu ska jag återgå till Individual differences uppsatsen... 
 
Eller PS förresten! Twilightfilmen var sjukt bra måste jag säga! Lätt den bästa i hela serien (men jaja jag vet böckerna är bättre). 

Kommentarer
Postat av: ma

Vilken liten arbetsmyra det dyker upp mellan varven!!!
Kör så det ryker!
Puss på dig



2012-11-29 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0