I've got soul but I'm not a soldier

Helt magiskt, fantastiskt underbar var konserten! Både nya och gamla låtar spelade dem och Brandon Flowers röst är ju som a slice of heaven! Grymt bra var dom! Kan inte riktigt bestämma vilken låt som var bäst, runaways, space man och human var det riktigt bra drag i.
Tegan & Sarah var förband och också helt okej, men kan ju inte ens jämföras med Killers:)

Efter konserten hann vi precis med den sista tunnelbanan hem och var hemma strax innan två. Så det blev knappt två timmars sömn innan det var dax att kliva upp igen. Det känns som att jag har sovit typ en kvart.. Fy. Jag som älskar att sova, det känns lite jobbigt. Men nu sitter jag i alla fall på bussen till Baker street där jag ska ta en easy bus till stansted och flyga till Dublin för att hälsa på Mickis! så det ska bli kul:) Får försöka sova lite på bussen och planet sen!
Kan jag inte uppdatera medan jag är i Dublin så får ni läsa hur det var när jag kommer tillbaka på måndag kväll!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0