It's bloody cold!

Det var lite kyligt i morse måste jag säga. Inte så trevlig överraskning att checka vädret och se en stor fet nolla!
Blir nog att ta med vinterjackan tillbaka hit efter julen i Sverige..

Efter skolan köpte jag ett jättesött pannband så att jag inte behöver frysa om öronen:) Och ett par fingervantar som funkar på touch screen, skitsmart!
Skolan var rätt soft idag, har ju bara en lecture och en workshop på fredagar så brukar vara klar vid två. Torsdagar är jag inte klar fören kl 5, och då är det mörkt och trist ute.
På tal om mörker så måste jag hitta en reflex! Folk använder tydligen inte det här, har inte sett en enda...

Annars då, jo jag har nog blivit lite britishized, beskriver saker som "Quite nice" och "total rubbish"... Så kan det gå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0