Freitag!

Har fått tillbaka resulatet från provet och det gick bättre än jag förväntat mig! Fick betyget "pass with merit" vilket är det näst högsta betyget (pass with destinction är högst) och jag var bara två poäng från destinction! Lite surt, men jag är nöjd ändå.

Ikväll ska vi gå och se Breaking Dawn part 2, äntligen!! Jag är överdrivet exhalterad och har smsat Astrid "T minus X timmar" under dagen. Hon är måttligt exhalterad bara eftersom hon tycker att filmerna är ganska dåliga men eftersom hon sett alla andra så vill hon ändå se den sista delen så klart:) 
 
Nu sitter jag och kikar lite på SM live, och skriver på min rapport. As nice ju med live sändning! Heja hej Västerås!!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0