Dublin

Dublin var kanonfint! Lite kyligare än London men annars bra:)
Vi åkte till hamnen och strosade runt lite och letade efter sälar men vi såg bara en långt ute i vattnet.
Sen fick jag en efterlängtad tupplur innan middagen som vi åt på en italiensk restaurang med galet goda pizzor! Efter middagen gick vi vidare till en irländsk pub där de spelade och sjöng, skitmysigt verkligen!
Kändes som att jag var med i PS I Love you typ:) Särskilt när de spelade den här låten:
 
På söndagen åkte vi till ett ställe som heter Bray, lite turistigt med restauranger och hotel längs med stranden. Här var det kyligt som attan men fint.På kvällen lagade Fazio middag åt oss och vi såg en film, mysig kväll!
På måndagen var Mickis och Fazio på jobbet så jag tog en sovmorgon innan jag begav mig till stan. Där lämnade jag av min väska på ett internet café och hoppade på en sighseeingbuss. Det var mycket varmare den här dagen så jag satt på övre deck och njöt av fina Dublin och solen.


Den här veckan blir det mycket plugg igen eftersom vi har en rapport som ska vara klar på måndag. Men på fredag ska jag och Astrid se Twilight i alla fall, kan knappt vänta till dess! Claire vägrar dock följa med, hon tycker att filmerna suger :) 
 
Som avbrott i plugget idag stack jag till gymmet och gick på en LBT klass, alltså en "legs bums and tums" workout. En massa squats och lunges, benen var som gelé efteråt, kan ju säga att man INTE är i samma form som i februari... Shit det har snart gått ett år sen jag slutade simma.. Känns helt sjukt. Men det börjar smyga sig på igen.. Simlusten... Ska nog beställa en baddräkt den här veckan:)

Filmade lite på The Killers konserten, men kvalitén blev lite si sådär när jag la upp det på youtube, men nu kan få kika lite i alla fall:) De kommer till London igen i Juni!! Spelar på Wimbledon då! Jag vill gå!!! Ska du hänga med Andrea???
 
Den här tjejen hade lite bättre plats än vad vi hade:) Video cred lullysuv.
underbartunderbartunderbartunderbart!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Va?! Kommer de tillbaka? Hur mycket kostar det? Det vore kul!

Svar: Typ 400kr!! Ska vi boka?? :)
Jonna

2012-11-21 @ 02:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0