Alex Vargas singing More by Usher

 I måndags var jag på in klubb med två tjejer från min klass och såg Alex Vargas uppträda. Han var helt otroligt bra! Och snygg också, eller vad tycker ni??

Och igår var jag och såg Taylor Swift uppträda i Westfield Mall. Mycket livemusik den här veckan!
Jag åkte i god tid innan hon skulle börja, trodde jag. Vanligtvis tar det 15minuter med bussen till köpcentret men jag hade glömt att räkna med det lilla fenoment Londons rusningstrafik.. Suck, det tog en timme att ta sig dit och jag hann precis in innan hon började sjunga. Så självklart var alla biljetter för att få stå framför scenen redan slut så jag fick stå bredvid och kolla på en storbildsskärm. Men det var kul att höra henne sjunga live i alla fall. 
(Mycket livemusik den här månaden! För nästa vecka ska jag ju gå och se The Killers konsert!! Åh vad jag längtar!!)
Efter att hon sjungt så skulle de tända julljusen och då hamnade jag mitt i min värsta mardröm. De började skjuta raketer inomhus!! Eller inte raketer men sånna där smällare som låter som bomber och sprider glitter överallt.. Jag som är så sjukt skotträdd.. Trodde att jag skulle svimma så jag gick och köpte en gingerbread latte på starbucks och fick upp blodsockernivån lite. Sen köpte jag några julklappar och mådde bra igen:)

Den senaste veckan har jag slitit hårt med mitt research propsal, men nu är äntligen rough draft två inlämnat så väntar bara på feedback från min supervisor innan jag kan skicka in det så att det kan bedömmas på etik.
Det blev inte om the pygmalion effect, det skulle bli för komplicerat för det tidsschemat vi har eftersom jag skulle behöva hitta ett passande företag att samla data ifrån.
Så nu ska det handla om motivation hos studenter istället. Hoppas det blir intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0