Kort om Spring Break

Nu är spring break över och Efra har åkt hem.
Det har varit en rolig vecka, och självklart har den gått jättefort!
Vi har hunnit med en tripp till Miami, stranden i Boca, Aligator farm i Everglades, pool häng, shooting ranch och vattenland i west palm!
Killarna gillade verkligen vattenlandet och att få skjuta pistol. Jag gillade också vattenlandet men absolut inte pistolskjutandet. Jag är så sjukt skotträdd att jag har nog aldrig varit så obekväm förr..
Usch det gjorde ont i hela mig att vara där inne på banan, fast jag hade stora öronskydd. Efter 1 minute var jag tvungen att gå ut och sätta i mp3 lurarna, dra upp på högsta volym och sen på med öronskydden, då gick det lite bättre.
Jag provade inte att skjuta..
Strosa lite i Mizner

Gumbo Limbo parken
Frida, Julia, Efra och Fredrik

Utkikstorn i Gumbo Limbo parken

utkikstornet

Efra skjuter Osama

Fredrik skjuter Osama

Nej nu måste jag kolla på Bachelor finalen!
Mer sen!

Förresten! Har ÄNTLIGEN fått ivägen den första masteransökan till England! :)
Håll tummarna!!!!

Kommentarer
Postat av: ma

Härligt med bara nöjen, inte ett endaste träningspass någonstans mellan "aktiviteterna". Kul med Sverigebesök. Spännande med ansökningarna, för det blir ju flera.Bra jobbat, jag håller verkligen tummarna.

Puss

2012-03-13 @ 18:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0