Spring Break!!


Fångsten från Conference!!


Spring break har tjuvstartat för mig, underbart!!
Jag belönade mig själv med tre timmar vid poolen idag. Det var ganska blåsigt men 28+ så inget man ska klaga på!
I natt kommer Fredrik hit och på söndag kommer Efra!

Annars så har jag sökt jobb och fifflat lite med ansökan till grad school.
Och kollat på the Ellen show!! Världens bäst Ellen!
Igår satt jag och Anna och kollade på alla Sophia Grace & Rosie klipp som finns på youtube! 
Väldigt exalterade tjejer men så sjukt söta! Eller vad tycker ni?


Nä blir nog några avsnitt av modern family eller Glee nu tror jag.
<3 ledighet!!

Kommentarer
Postat av: pappa

Vad gör du nu för tiden

varför hör du aldrig av dig

det var alldeles för länge sen vi sågs....

melodi: En del av mit Hjärta, Tomas Ledin

2012-03-09 @ 12:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0