Sista skoldagen

Pjuh! Nu är veckan över!
En massa (3st) midterms avklarade! Så nu är det SPRING BREAK!
Ska nog sola lite vid poolen imorn tror jag, börjar bli lite blek nu när jag inte har simmat utomhus på typ 2 veckor. 

Här kommer lite klipp från vår senior recognition (vet att du ville se det mamma!), sista dagen av conference. Alla seniors från de olika lagen blir presenterade och får en liten present och blomma av föräldrarna. Eftersom mamma och pappa inte kunde vara med så ställde Erin och Melissas mammor upp som stand in morsor så att jag inte skulle känna mig ensam! Väldigt snällt av dem och ni ser hur dom hoppar och bara springer fram och kramar mig båda två :) Dom är så söta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0