No swimming

Det här är mitt liv nu.
Har inte simmat på mer än två veckor. Har inte tränat någnting på mer än två veckor.
Den mesta motionen jag fått under den här tiden var när vi var på vattenlandet rapids och jag gick i alla trappor upp till rutschbanorna. Det fick jag träningsvärk i rumpan av.

Men nu ska det bli ändring på det!
Igår värkte mina ben nästan hela dagen, typ som växtvärk när man var liten. Men det var nog "krympvärk" från mina muskler som håller på att försvinna.
Så idag ska jag springa lite med Janelle, min co-captain förra året, och hennes "run club". Några tjejer från hennes jobb som möts upp och springer runt lite grann.
Sen ska jag också börja gymma den här veckan.
Nästa vecka kanske jag dyker upp vid poolen igen, Oliver och Steve vill att jag i alla fall ska komma och simma insimmet några gånger i veckan. Enligt Oliver är det inte bra för kroppen att bara "stop dead turkey". Och det kan nog vara sant. 

Igår ringde de från Paradiset också. De är så söta där borta, de sa att de saknade mig och ville att jag skulle komma och få massage. Man har det ju ganska bra när de ringer från massagestället och ber att man kommer på massage :)

Kommentarer
Postat av: ma

Mig skulle de ju inte behöva ringa och tjata på direkt! Mer kanske "Oh shit, not you again"!

2012-03-17 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0