Howdy!

Påskmiddan var jättemysig! 
Ganska lång kö till maten bara så självklart lassade man på all mat samtidigt på tallriken så att man ine behövde gå tillbaka på ett tag. Laxen var godast! Men sill och potatis och prinskorv satt också fint.
Hade sett fram emot att äta sjukt mycket, men blev helt galet mätt efter bara en portion (epic fail). Typiskt.
Drinkbiljetter fick man också, kommer inte ihåg om man fick det förra året. Så det blev även en lite snapsvisa till en hiskeligt äcklig (dansk skit) liten nubbe.
Tyvärr så verkar minneskortet ha packat ihop så jag får inte tag på bilderna jag tog. Lite ledsen över det är jag.

Efter middan tog vi oss till en countrybar som hette cowboy saloon. Ehm ja, jag är väl inte något stort fan av countrymusik och kände det som att jag verkligen inte passade in där. Typ alla hade cowboyhatt och cowbowskor. Inte jag.
Men vi var där för att det var Kristens födelsedag och jag och Nadja bestämde oss i alla fall för att inte stå och hänga vid dansgolvet och känna oss obekväma hela kvällen, så vi gav oss upp på dansgolvet några gånger och försökte hänga med i linedance. Det typiska är ju att så snart man fått koll på dansen så är låten över..
Men det var faktiskt jätteroligt. 
Vi funderar på att åka tillbaka nån dag när de har linedance träning och lära oss lite. Skulle vara kul!

Idag är det plugg hela dagen, och så kommer Anna hem! Jippi :) Hon har varit borta i en hel vecka. Det går aldrig bra för mig när hon är borta. Sist hon lämnade mig på jullovet så fick jag en hantel i ansiktet, och den här veckan blev jag påkörd av en bil. Men det gick bra för mig, värre med cykeln.

Åh vad jag skulle vilja lägga upp lite bilder nu, dumma minneskort! 
Måste skaffa ett nytt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Vaa?? Påkörd, hoppas du mår bra!!

Hur går det med London och hur var springbreak?

Miss you! <3 Puss

2012-03-28 @ 08:36:08
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0