Gym och strand - Good friday!

Träningsvärk!!
Ganska skönt efter två veckors passivitet. Men oj oj oj vad ont det gjorde/gör i benen..
Den är ju klassisk, i alla fall i mitt liv: nu-har-jag-inte-rört-mig-på-två-veckor-så-nu-tänker-jag-springa-en-mil.
Vilket alltid resulterar i grym träningsvärk.

Nikki dök aldrig upp på gymmet, så där vandrade jag runt som en vilsen själ och visste inte riktig vad jag skulle göra. Och det var jättemycket folk. Och en massa killar inne på delen med fria vikter så där fick jag nästan inte plats. Så jag körde några maskiner bara och gick hem och kollade på Idol istället.
Nytt försök i morse! Och det var mycket mindre folk, lugnt och skönt!
Träffade en kille från Bahamas som var ganska trevlig och stark så honom ska jag nog gymma med. Han hade en massa grymma övningar, fast jag var lite för klen för några.

Efter gymmet och frukost drog jag och Frida till stranden. Så himla skönt! Älska stranden!
Man har det ganska bra i SoFlo!

Kommentarer
Postat av: ma

Helt OK att du hoppade fria vikterna tycker jag, känns tryggare så!!!!ha ha

Puss

2012-03-17 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0