återfall

Imorse var jag i poolen igen! Men jäklar vad jobbigt det var att kliva upp "så tidigt" (FAU har ju lyxen att morgonträna kl 7:30-9:30).
Jag simmade dock bara i 30 minuter sen tyckte jag att det räckte :) Ganska skönt att kunna göra så!
Sen drog jag till gymmet ett tag och när jag kom hem däckade jag på soffan.
Blir nog kanske inte några fler morgonträningar, går nog på eftermiddan istället.
Igår skickade jag in två till ansökningar till London och skrev klart ytterligare två men det strulade lite med adresserna på dem så får försöka lösa det på något sätt..
Nu ska jag göra lite skolarbete så att jag kan dra till Jonas imorn efter min sista lektion. Han ska ha tequila tuesday!

Föresten kolla den här, jag fattar inte hur folk kan vara så pantade! Väldigt underhållande i alla fall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0