Fredag 27/1 - Basket

Ja det har blivit mycket basket de senaste dagarna. I tisdags var vi i Miami och kollade när Miami Heat spelade! Det var lite häftigt, jag gillar att kolla på basket live!
Blev dock lite besviken på LeBron James, jag menar jag har ingen koll på basket men har ju ändå hört hans namn ganska många gånger. Han spelade skitkasst! Bosh däremot var grym!!
American Airlines Arena




Igår var det basket hemma i the Burrow. FAU mot Western Kentucky. Oj oj oj vilken match. Vi spelade så sjukt bra i början, krossade dem verkligen. Men sen kom de ifatt och vid halvtid låg vi lika. Sen vat jag inte vad vi höll på med, det gick inte så bra i alla fall.. Och vi låg under med typ 9 poäng tills det var fem minuter kvar. Sista minuten ligger vi 1 poäng under och hela arenan bara står och skriker! Med 10 sekunder kvar tar vi ledningen och sen var det klart! Oj, jag var typ helt slut efter matchen var över. Det var kul!!
GO OWLS! 

Träningen har fortsatt att gå bra! Så himla skönt! Vi körde 100ingar från pall och jag hade bättre tid än på de senaste tävlingarna så det känns skönt!
Och jag börjar känna mig stark igen! Jag har lektion på vår ordinarie gym tid så jag får gå dit på softboll tiden. Men det gör inget för då får jag all uppmärksamhet från vår gymcoach eller nån av alla interns som är där. 
När jag kom dit idag så var inte coach där men tre interns satt på kontoret så de tog fram mitt work out sheet. Sen säger en av dem you're from Sweden, right? Do you know what I like most about Sweden? Swiss Cheese!

På lördag har vi tävling mot IRSC, och nästa lördag är vårt sista hem meet, Senior meet! Tänk min sista tävling i vår pool och den sista innan Conference!! 
Det går rykten om att de ska filma oss seniorer på tävlingen och göra nån highlight video så att alla föräldrar som inte kan komma ska få se. Hoppas det! Så får ni vara med på ett hörn mammis och pappis!

Kommentarer
Postat av: ma

Jippiiei! Det vore grymt roligt, vi håller tummarna att det blir så.

Skönt att höra att det känns bra med kroppen och träningen igen!

Sköt om dig

PUSS

2012-01-28 @ 16:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0