Tisdag 31/1 - LIV

Jag gymmar på softballspelarnas tid eftersom jag har lektion när simmarna gymmar. Men det är helt okej, jag gillar det faktiskt! Då får jag all upmärksamhet från vår gymcoach.
Idag märkte jag att en av softballtjejerna har en tatuering på underarmen. LIV står det.
Jag snackade lite med henne och frågade vad tatueringen stod för, självklart var det 54 med romerska siffror, så jag sa att på svenska betyder det liv.
Och hon blev helt till sig, hon tyckte att det var skitcoolt att hennes tatuering hade dubbla meningar :)

22 dagar tills conference börjar!
Kan vi inte börja toppa snart så att simningen kan börja kännas lite rolig igen..

Förresten tycker min gymcoach att jag borde börja med Olympic lifting efter conference. Enligt honom är jag av rätt "fiber" och har rätt attityd.
Fast jag vill nog bara gymma för att jag tycker att det är kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0