Söndag 22/1 - äntligen!

I lördags på träningen lossnade det äntligen lite. Jag vet inte om jag ska kalla det en svacka eller vad jag ska kalla det för. Det har i alla fall gått skitdåligt att simma sen jag kom tillbaka hit efter jullovet. Coacherna har ju inte haft så mycket vettigt att säga direkt, typ I dont know what to tell you. Man kan ju bli lite irriterad. Jag menar när jag simmar bra och gör bra tider då får jag bra feedback men när man har det lite tufft och verkligen inte ens känner igen sig själv när man simmar så får man ingen feedback. När tror dom att man som atlet behöver feedback, när allt går som på en dans på roser eller när man är nere och gräver i skiten.
Jag blir så trött ibland.

Hoppas att det håller i sig nu.

Helgen har varit så sjukt soft. I princip inte gjort nånting. kollat på film och pluggat lite. Skönt!
Skypat lite med Rafael, det var trevligt! Just nu är han den yngsta av alla som läser vad det nu är för mastersprogram han läser på Michigan university. 
Saftey week den här vecka som kommer, så det är bara att gömma alla ljusen och brödrosten. Sen den där irriterande brandövningen på tisdag kväll. Måste man ha brandövning klockan 10 på kvällen? Då vill jag ju sova.
Annars då, ser fram emot bachelor på tisdag. Drama drama. 
30 dagar kvar till conference.
Tävling mot IRSC på lördag.

Nu ska jag kolla på American Idol

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0