Okej, nu är jag tillbaka igen

Ja jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera på senaste tiden men det har ju varit jullov och sånt.
Och efter jullovet har jag simmat SKITdåligt rent ut sagt så det hade inte blivit några roliga inlägg i vilket fall som helst.
Men nu ska jag skärpa mig!

Här kommer en liten uppdatering. Var hemma över jul, ansiktet har läkt ihop så det syns knappt nånting, bara små tunna ärr. Det tackar vi för!
Tränade med VSS över julen och det var roligt! Träningen gick rätt bra också så jag vet inte vad som hände när jag åkte tillbaka, lämnade kanske simkunnigheten på planet, vem vet.
Syrran hakade ju på till SoFlo! Njöt av det varma vädret (de flesta dagarna) och grym shopping (de kalla dagarna).

Vi var på en basketmatch också, där Andrea fick det stora "nöjet" att träffa vår livs levande maskot. En stor uggla som jag tyckte var as cool men Andrea blev livrädd. Så självklart kom ju ugglekillen fram till oss och skulle bota Andreas ugglerädsla:
"at least look at him"
"I can watch him from a distance" mummlar hon med huvudet gömt under min arm. När hon sen vrider upp huvudet så sitter killen på huk med ugglan ca 2 decimeter från Andrea varpå Andrea skriker rakt ut. Som tur var tror jag att ugglan är döv eller nåt, blev lite rädd att han skulle känna sig provocerad av syrrans avgrundsvrål.


Nu har skolan varit igång i lite drygt 1 vecka och allt börjar kännas som vanligt igen. Fast jag har bara lektioner på tisdagar och torsdagar så det är skönt. Men vi har ju dubbla pass på mån-ons-fre så det blir itne så mycket vettigt gjort de dagarna i alla fall. Men det är ju bara 35 dagar kvar till conference idag! Sen: FREEDOM!!

Nu har jag precis kommit hem från min night class: World of wines 7:10-10pm.
Ganska trevlig klass. Får ju sitta och smutta på vin så man ska väl inte klaga :)
Riktigt classy med vin i plastmugg ;)

Nej nu ska jag sussa!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0