Måndag 23/1 - 100kg!

Åh det känns som att jag har gått ner typ 100kg! Både från hjärnan och kroppen. Hjärnan har lixom varit gömd under en massa deprimerade tankar om simning men nu kom den fram igen.
Två träningar i rad har gått bra nu! Vi körde mitt före detta favoritpass 30*100 i morse.
10 samansatt st 1:25
10 paddlar st 1:20
10 paddlar + fenor st 1:15
Mål att hålla så hög jämn fart som möjligt.
Det är mitt föredetta favoritpass eftersom vi körde det typ varje vecka i uppstarten, då blir det inte roligt längre. För serien är väldigt jobbig.

Efter passet kilade jag ut på en löparrunda och sen skrev jag klart min första short story för min fiction workshop klass. Väntar på att Andrea ska skypa mig och säga vad hon tycker om den. Hon är alltid min försökskanin när jag skriver :)

Imorn ska jag och Anna på NBA match, Miami Heath!

Den här terminen är jag klar med mitt major, psychology, och mitt minor, sociology. Så jag behöver bara 15 credits för att bli klar i maj, så jag kan läsa vilka klasser jag vill.
Jag läser:
Personality theories
Fiction workshop
Intro to hospitality management
World of wine
Weight management (online)

De första två klasserna är de enda jag ville läsa, sen valde jag de andra bara för att de ska tydligen vara ganska lätta. Och lite vin provning på tisdagkvällarna sitter ju inte fel :)

Kommentarer
Postat av: ma

Skönt att simningen känns bra igen!

Puss&kram på dig

2012-01-24 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0