Torsdag 9/2 - Sverige besökare!

Japp, två stycken har jag den här veckan! Min gamla simmarkommpis Malin (från KSS och tidig VSS tid) och hennes kompis Rebecca är här och hälsar på, och det är så mysigt att ha dem här!
Nu har vi nyss kommit hem från ett biobesök, Chronicle såg vi. Jag tyckte att den var ganska bra, trodde att den skulle flippa lite på slutet och det gjorde den kanske lite. Men inte så pass mkt som jag hade förväntat mig.
Tyvärr har vi haft verkligen jättedåligt väder den här veckan. Regn och rusk och mulet hela veckan så det är ju lite tråkigt för dem, men det är ju varmare än hemma i Sverige i all fall :)

Toppning har börjat nu så livet är härligt! Underbart! Passen blir kortare och kortare, jippi!
Det är bara en grej... Listorna med topptiderna inför conference har kommit ut, och jag ligger bättre till på 500free än på 50free, så nu tycker Niki och Oliver att jag ska simma 500 istället.
Det vill jag ju INTE göra... Så jävla typiskt, första året jag fått träna fullt ut med sprintgruppen så ska jag inte få simma 50 ens.. va fan lixom?
Och 500 tiden är ju sen oktober, innan min gudsförgätna svacka. Tror inte att jag är i 500 form just nu.
Vad trött jag blir.

Den nya huvudcoachen på gymmet håller på att möblera om hela gymmet! Så det är skitstökigt nu, men det blir nog bra när det är klart, verkar bli mer plats.
När jag gymmade idag frågade internkillarna om jag ville hjälpa till att flytta alla grejer, så jag körde en Phoebe och sa aww, I wish I could, but I dont want to!

Om ni har tråkigt kan ni ju roa er med det här, tyckte att det var lite finurligt:)

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHA! Jag förstod inte först när jag läste dem högt :D

2012-02-10 @ 14:47:38
Postat av: Fridaa

HAHAHAHAHAHA! Jag kommer lära mig kinesiska på en gång!

2012-02-11 @ 01:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0