Torsdag 2/2 - Advising

Igår var jag hos min academic advisor och skulle fylla i min ansökan till graduation.
När jag kom dit säger karlsloken att det saknas en psykologikurs...
Nu förstår jag inte riktigt vada du menar, det här är ju min sista termin och jag läser en psykologikurs just nu säger jag.
Ja, men det saknas en kurs utöver den kursen.
Här är det ungefär 15 sekunders tystnad innan jag utbrister
YOU GOT TO BE KIDDING ME!
I'm sorry Miss..
Sen bryter jag ihop så pass att kleenex näsdukarna ryker fram på bordet och han ser lite obekväm och säger I understand that this must feel like a slap in the face...
Och nu blir jag riktigt lack och lyckas klämma fram att DU sa att jag var klar! Jag var här TVÅ gånger i december och DU sa att jag var klar med alla mina psykologikurser.
Då drar han fram nåt papper och visar att nej Miss, titta här..
Men du SA ju!!!
Jag var hos dig två gånger i december och hos min sociologi advisor en gång och ni båda sa att jag var klar..
Han börjar kolla igenom mina betyg och hittar en kurs, sociological psychology, som han hävdar är en sociologi kurs, men som min sociologi advisor sa var en psykologikurs.
Så efter en massa snörvel av mig och några telefonsamtal av honom så lyckas han få kursen godkänd för min del, de skulle göra ett undantag sa han, och han hävdade självklar att han inte mindes att han sagt så till mig..
Asshole...
Men han bad om ursäkt och sa att det var hans fel. Och nu är det klart att jag kan ta examen i maj!
Tack gode gud!!!!!!
Fy fan asså, så dåligt! Att man inte ens kan lita på sina advisors..!

Kommentarer
Postat av: ma

Låter som en bra skriven novell på en mycket tråkig historia med ett gott slut!!!!!!!!!!! ha,ha. Du kan skriva du!

Puss&kram

2012-02-03 @ 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0