Sunbelt conference day 4, final

Jag vann nästan, två stycken simmade lite fortare än mig i finalen, jag gjorde ungefär samma tid som i försöken. 
Jag är lite besviken, jag vill så gärna slå skolrekordet som ligger på 50,29 och vinna, men tyvärr.
Jag försökte igen på första sträckan i lagkappen men det gick inte det heller, 51,0 tror jag att jag hade.
Oh well.
Jag har haft ett jättebra sista conference. Två skolrekord med lagkapperna och ett eget skolrekord på 200fritt. Det har gått mycket bättre än jag förväntat mig efter en tung säsong.
Men nu är det över.
Grät en liten skvätt efter lagkappen för det blev så känslosamt. 

Klockan är snart 1am och vi har precis kommit tillbaka från middagen.
Helt sjukt trött nu.
Imorgon är det ett last chance meet och jag ska simma 50fritt i långbana bara för att.
Det är första gången vi gör en sån tävling, man får simma vad man vill, först är det i kortbana och sen lägger de om till långbana. Tanken är att man ska utnyttja att man är toppad och försöka sig på NCAA cuts, eller Olympic trials cuts. Alltså kan man simma om man försöker kvala till nånting.

Nej nu ska jag sova!
Och som Liz sa now we're no longer swimmers, we're swammers..!

Alla seniors!

Kommentarer
Postat av: ma

Fantastiskt BRA JOBBAT gullan!!!Bäst när det gäller.Vilken avslutning på ditt simmarliv. Jag år ätteglad för din skull och stolt förstås.

Gräm dig inte över skolrekordet, du har ju flera redan. Kanske börjar bli lite trött nu.

LYCKA TILL på 50:an om du simmar den idag.

PUSS

2012-02-26 @ 09:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0