Sunbelt conference day 3, final

LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kom 3a på 200free, jag slog mitt pers och jag slog SKOLREKORD!
Under 1.49 för första gången! 1.48,6 nånting tror jag att jag hade!!
Assssssååååå!!! Såååå skönt!! Sista 200:ingen! Lycka!!
Sen hade jag 50,01 på frisimsträckan i 4*100me laget!
Vilken dag!!!
Så härligt!!
Nu har jag bara tre hundringar kvar att simma imorgon!!
Taggad till tusen nu!
YESSS!!!!



"look like a girl, act like a lady, think like a man SWIM LIKE A BOSS"
Lady Owls conference 2012 t-shirts

Nu ska jag försöka sova, fast jag har en sån sjuk energikick nu :)
Peace out!


(foto cred: Nadia Gargum)

Kommentarer
Postat av: ma

UNDERBAAART1!!!GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS!

Jag är så otroligt glad för din skull. Tänk att du får ha den här känslan med dig från din "sista" tävling, det kan ju inte bli bättre!

Lycka till med resten oxå.

Massor m pussar o kramar

2012-02-25 @ 10:03:26
Postat av: ma

PS. Häftiga T-shirts!

Puss

2012-02-25 @ 10:05:33
Postat av: Andrea

SÅ JÄKLA BRAAAAAA!!!!!!! DU ÄR GRYM!! GO JONNA GO JONNA GO JONNA!

Kör hår på 100:ingarna!!

PUSS!!!

2012-02-25 @ 15:28:22
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0