Sunbelt conference day 2

Så imorse var det upp till bevis, att visa coacherna att det inte var ett misstag att de satte mig på 50 istället för 500.
Och det gick bra, jag persade och tog mig till A-final som 5a på 23,4.
Fy fan vad skönt det var! Jag blev ju trött bara av att kolla på när de simmade 500! Nej tack!

I finalen gick det 1/10 långsammare och jag kom 7a.
Det var en tight final så lite surt att jag inte kunde höja mig lite. Men det kändes okej, båda mina lopp var under mitt gamla pers.

Idag är det 200 frisim och 4*100 medly.

Här är försöksloppet på 50fritt, vår graduate assistant coach Adam har filmat så det kommer nog mer videos senare, internet här är så långsamt att det tog en timme att ladda upp 50an...
(Jag är på bana två, näst längst ner)

Kommentarer
Postat av: ma

UNDERBART! GRATTIS! Så himla roligt för dig.

Superkul att få se dig simma och dessutom så bra!

Glöm inte att njuta nu och lycka till ikväll (idag)

Du ser vá bra det går när vi inte är med och tittar på.

PUSS PUSS PUSS

2012-02-24 @ 16:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0