Sunbelt conference day 1

På programmet stod 4*50me och 4*200free.
Jag känner mig fräsh i kroppen och lugn i huvudet, inte stressade över toppningen eller pressad att placera mig eller slå någon viss tid. Jag vill bara simma så fort jag kan, och så enkelt vill jag att det ska vara.
I 4*50me laget hade jag fjärilsträckan och simmade på 24,42. Jag tror att det är en bra tid för mig. Kommer inte ihåg vad jag har gjort tidigare.
Alla simmade bra i laget och vi kom 3a och vi slog skolrekord!!
Sen var det simhopp i typ 45 minuter innan vi körde 4*200free.
Jag ville ha första sträckan men jag fick sista. Men det var okej.
Jag simmade på 1.48,53 och det kändes bra! Och vi kom 2a och slog skolrekord IGEN!! Woho!!
Åh vad könt att det började bra!
Humöret är på topp!
Frida simmade också superbra i båda lagen, 23,2 på frisimsträckan och 1.50 på tredjesträckan!

Nu är det också klart att jag ska simma 50free imorn och inte 500free. Tack gode gud.
Men coacherna var inte så nöjda. Oliver pratade inte med mig fören efter 4*200 laget till exempel. Moget.
Och det första Niki sa till mig efter medley laget var: titta här vad frisimstjejerna simmade på, och pekade på deras 22 höga tider. Jaha vad spelar det för roll vad de gör för tider, det var bara tre personer som simmade under 23 och min fjärilsplitt var samma tid som jag är anmäld på på 50 fritt.
Men då sa jag hallå varför kan ni inte bara ha lite fait i mig och min 50 istället för att försöka trycka ner mig. Jag blir så irriterad.
Men sen efter två skolrekord så var de lite gladare.

Nu ska jag sova!
Imorn är det 50free och 4*50free, men jag tror inte att jag är med i det laget för man får bara simma i 4 av 5 lag.

Pakistan Pappa:

Hoppas att ni får lite mer värme i lyan!
Och håll dig frisk den här gången!
Puss och kram

Frida ute på lunchpromenad
Vårat hotel

Kommentarer
Postat av: ma

BRA JOBBAT gullan!! Jättekul!

Nu får du tagga till riktigt ordentligt och visa dina tjuriga tränare hur fel de kan ha!!!

GO FOR IT!

Puss och LYCKA TILL

2012-02-23 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0