Sugen på att simma i Florida?

Är du en simmare (tjej) som är sugen på att simma och plugga i södra Florida?
Vår distanscoach Niki slutade idag som coach för FAU och började sitt nya jobb som Head coach för ett nystartat simprogram på Lynn University. (Dock endast ett tjejlag)
Lynn University ligger också i Boca Raton, ca 10-15 minuter från FAU.
Niki ska alltså starta ett simprogram och frågade mig om jag visste några svenska simmare som var sugna på att komma till Florida och simma. Det är en division 2 skola som kommer att tävla i samma conference som Nova University (Jonas Grundström och Oskar Nordstrand simmar där).


Så är detta något som skulle intressera just Dig?
Skicka ett mail till mig på adressen [email protected], eller lämna er mailadress med en kommentar så kan jag ge er Nikis mail så att ni kan kontakta henne!

Gillar du sol, värme, stranden och simning är Boca Raton ett perfekt ställe för dig att simma och plugga på!
Ta chansen!! :)

Nu måste jag plugga igen!

Kommentarer
Postat av: ma

Vilken reklam!!!

Det kostar väl!?!!!! hihi

2012-02-27 @ 21:43:16
Postat av: malin hedberg

coolt! klart att du kommer att kunna hitta nån svensk tjej åt honom, som vill komma till Florida o simma!!! Jag trivs bra i mitt div 2 tjejlag dock hihi ;) Ha ett skönt springbreak!!!

2012-03-08 @ 01:26:22
URL: http://hedbergmalin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0