Lördag 4/2 - Senior meet!

Idag var det dax för mitt livs sista home meet här på FAU. Mitt livs sista dual meet! Och det var mot FIU och Daytona. Och vi vann över båda!
Och jag simmade BRA!!
Ah vad skönt!
Jag hade en ganska soft tävling med 4*50me där jag simmade fjäril och det kändes bra och hela laget simmade bra!
Sen hade jag 100 frisim, och gjorde säsongsbästa :)
Och avslutade med 4*50fr med snabbaste spliten för säsongen också, äntligen är jag under 24 igen!

Tävlingen började med vår senior recognition. När jag blev presenterad spelade de Supermassive black hole frånTwilights soundtrack och sen läste de upp en liten bio om mig och jag fick en blomma och giftbag av coacherna och de andra simmarna. Det var mycket mer känslosamt än jag hade väntat mig.


Nu ska jag snart möta Frida för att kolla på basket, vårat basketlag möter också FIU så vi hoppas på ännu en vinst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0