Kallt i SoFlo!

9 grader i morse.
Andedräkten förvandlas till rök när man andades. Det ska inte vara så i florida.
Kommer det verkligen rök när det är 9 grader hemma??
Självklart strejakar värmepumpen och lägger av så det var bara 21 grader i den stora poolen. Så där fick vi inte simma, det var ju snällt av dem.
Så hela laget, 40+ pers, fick hoppa i den lilla poolen med bara 6 banor. Lite trångt blev det men det gick.
Träningen var vara 90min lång, jag tror att jag har gjort min sista 2h träning faktiskt :)
Toppning <3
I eftermiddag får de ultimata sprintarna a.k.a de som inte pallar längre än 75 yard ledigt, vi andra i sprintgruppen ska bara stretcha och simma in och köra lite slang. Gött!
så här kallt är det... nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0